DODGEBALL TEAM

Thursday, April 29, 2010

BERGERAK CERGAS WIRA WIRAWATI PERAK GO!GO!GO GEGAR 1 MALAYSIA

Hello..
Jumpa lagi...Hi!

Nak kenal siapa anggota pasukan pemain Wira Wirawati Perak. Well,mereka terdiri daripada barisan para remaja yang berdedikasi dan bersemangat berpasukan yang kukuh.Mereka ada strategi pemainan yang baik.Iya,berpotensi untuk maju menjulang piala kemenangan. Haaa...Gegar 1 Malaysia adalah motto mereka di dalam perjuangan ini. Mereka gigih berlatih setiap petang. Apabila mereka berlatih, mereka berlatih bersungguh-sungguh secara telus dan berstrategi.Mudah cakap No main-main,No tipu-tipu.Ahaks. Good team,good players!

Whatsoever,their practice running entire afternoon till late evening. Pretty awesome & of coz marvelous and captivating corak permainan mereka. Hahaha..digamatkan lagi dengan iringan sorakan pasukan sorak dari pasukan Fanfare. Ladies-ladies ini bersemangat giler di dalam meningkatkan semangat pasukan pemain. Pukulan peralatan muzik mereka yang cukup memukau itu, diselingi pula dengan alunan suara mereka,waduh bisa bikin gempak gitu! Cayalah....Go!Go! Go! Gegar 1 malaysia...

Frankly speaking, the attraction of our Wira Wirawati club? Yeah...its filled with colourful catchy chants and cheers from the fanfare ladies ....wow! they're absolutely gorgeous & fabulous!!!

Well, see you soon. Aku chao dulu.....jumpa lagi yer!!!


'GEGAR 1 MALAYSIA!'

No comments:

Post a Comment